Tanssikaatte, tänään oli toistaksviimiset köksäntunnit IKINÄ! \o/ Paskaakaan mua kiinnostaa vaikka tulisi kutonen siitä todistukseen, kunhan se rääkki on OHI! Oli ihan kivaa, sijainen jne, toisin jouduttiin tekemään ateria kahteen pekkaan perunoineen, nakkikastikkeineen, salaatteineen ja kiisseleineen. Ihan hyvin meni, minä tein tavallaan potut ja salaatin, katoin pöydän ja olin ylimääräinen apumies ja sählääjä. :D En olisi ikinä osannut tehdä sitä nakkikastiketta.

Kuvistunnit oli tylsät, kuten aina, piirtelin siinä yksikseni sitä antimainosta. Toisen tunnin värittelin samaa kohtaa koko tunnin, koska en jaksanut tehdä mitään. Ei ollut edes iso alue. Suunnilleen saman kokoinen mitä tulee kun liität peukalon ja etusormen yhteen. Opettajakin näki, että se oli valmis jo, mutta antoi minun kaikessa rauhassa tuijottaa tyhjyyteen ja väritellä sitä omissa ajatuksissani.

Vielä ensiviikko kunnollista koulunkäyntiä, sitten on viimeinen-sähläys-viikko, whipii! Tosin ensiviikolla on kolmet kokeet, päätin vakaasti lukea historian- ja uskonnonkokeisiin, enkunkokeet mokomat saa jäädä taka-alalle. Kun ei osaa, niin ei osaa, mutta kyllä minä voisin vääähän sitäkin vilkaista. Tosin ajattelen kuitenkin, että "tää vuosi loppuu pian, parannan sitten kasilla... en mää näitä enään opi en, en, kirja kiinni.."

Isä osti joltain grilliltä jättihampparit, minä ja sisko ei otettu. Olin jo valmiiksi täynnä sipseistäni ja suklaistani. Kun menin keittiöön hakemaan kokista, pikkuveljen kokismuki kirjaimellisesti LENSI halki keittiön, levittäen sitä mustaa litkua tuolille, lattialle ja kaapeille. Sen siitä saa kun pitää mukia pöydänreunalla heiluvien käsien vieressä.

Kohta menen nukkumaan, rehellisestä sanottuna väsyttääkin niin pirusti, etten varmaan jaksa lukeakaan. Hohhoi, unta purjeisiin.