Jep, tänään jäi taakse sunnuntai ja edessä on koko viikko, kaikkine mahdollisuuksineen joihin mä en yllä. Että moro vaan. Tänään ei ollu *JEE* liikuntaa lainkaan, kymmeneks mentiin sit. Ja mul oli heti aamusta tua hammaslääkärikin, jossa ne pölis himputin jutuistaan joistei saanu mittää selvää. Argh, nälkää... tehtiin kässässä taas nuita pelipaitahuppareita, se mun oma on silkka laatikko ja huomasin hirmuisen virheen minkä olin tehny, toinen hiha oli kiinnitetty S-mutkalle!! Se siitä mahdollisuudesta et voisin joskus käyttää sitä. mut toi onkin eka vaate jonka oon kuunaan tehny, eihän multa voida olettaa että saisin hihat silloin kunnolleen paikallee, eihän?? Eihän? Onneks oli ainoostaan enkkua kässän jälkeen, saatiin kokeet takas ja myö sain sen kuuspuokkisen.

Kotiin päästyäni ja koiran kans käytyäni pihalla jumituin keittiöön. Istuin pitkän aikaa pöydäl ja silittelin koiraa ja kisua, hetken päästä taas mä, kissa ja huli istuttiin kaikki pöydällä ja tuijotettiin ikkunasta ulos. :D Huli on ihana, aina ku joku pyöräilijä meni sieltä ni se haukahti (tosin se ei saanu joten kielsin sitää..) Sitte mulle tuli kauhee vimma siivota mein keittiö, repii ne yhet verhot ikkunasta et tulis enemmä valoo ja ois avarampaa, kiskoo seiniltä vuonna nakki tehtyjä askartelujuttuja ja muutenki. Mut, emmää sit tehny muutku vähän järjestelin paikkoja ja rätittelin, täytyy jonain kauniina tylsänä sunnuntaina hipsiä siivoamaan sitä.

Vihdoinkin sain tän pirun vuodatuksen toimimaa, eilen se mokoma vahvistusviesti jätti vallan tulematta ja tuli vasta tänää. elämä onpi. Umhhhh, vois siivota huoneen. Tosin en jaks, joten haudi!